R.I.P. Microsoft Flight Simulator

See on, tõsi, juba vana uudis (jaanuarist), kuid sattus mulle silma alla alles nüüd. Lennundushuvilisi aastaid lennusimulaatoritega toitnud Microsofti ACES meeskond saadeti laiali, mis sisuliselt tähendab MS Flight Simulatori lõppu:

http://www.futuregpu.org/2009/01/end-of-era-aces-studio-and-flight-sim.html

Kommentaarid

Viimane versioon oli liialt hea.

Hea või mitte aga üks seletusi võib olla see, et latt oli juba nii kõrgeks aetud, et igasugune uuele tasemele jõudmine oleks tähendanud visuaalse realismi suurendamist ja visuaalse realismi suurendamine oleks tähendanud tohutuid investeeringuid graafikasse, mida tsiviilsimulaatoriga on raske õigustada. Seda, millise visuaalse realismini tänapäeval simulaatorid jõudnud on, näitab hästi Racedriver GRID (alltoodud videol). Globaalsel lennusimulaatoril sellist realismi püüda on lihtsalt üle mõistuse kallis sõltumata kasutatavast tehnoloogiast - seega, raha teenida olek väga raske (ise küsimus, kas nad FSX-gagi seda tegid). Seega oldigi ilmselt jõudnud praktiliselt mõeldava tee lõppu. Ilmselt plaanitakse selle brändiga küll midagi peale hakata. Teine teema on see, et teistel simulaatoritel oli üsna pühendunud fännide seltskond taga, kes aitasid ise asja arendada. Vaata näiteks X-plane või seesama purilennusimulaator Condor. Kui fännid maastikke ei teeks, oleks Condor ammu surnud.

Aseaineks võib proovida FlightGeari (http://www.flightgear.org/) Vabavara, nõuab FSXist vähem masinaressurssi ja paljude lisavidinatega (kasutab google mapsi, loeb reaalajas ATISt jne).

Lisaks:
http://lyhis.blogspot.com/2009/02/technical-ecstasy.html