Kunagi kui purilennuga alustatud sai, olid minu esimesed tõusud auto järel. Soomlased olid Tapale toonud oma suure USA bussi, millel ca. 200hp mootor ja spetsiaalne kaagapuu katusel. Tookord sai siis nende käest kerjatud kaagapuu joonised ja need ka kätte saadud aga kuna ise kolisin peatselt ära Ridalisse lendama, jäid need joonised kusagile sahtlipõhjal. Nädalavahetusel ilmusid nad ühest keldrisse jäänud kolimiskastist muude asjade otsimise käigus välja. Olgu need siis siia rahvale vaatamiseks välja pandud. Kui keegi on huvitatud asja realiseerimisest, võin kommenteerida, kuidas see praktiliselt välja näeb.
Suuremad pildid on nähtavad minu galeriis.
- Kasutaja kaido ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse
Kommentaarid
Raplas hea pikk rada. Kui
Raplas hea pikk rada.
Kui kõrgele nimetet riistapuuga purjekas tõmmati?
Tapal toimus asi. 400m sai
Tapal toimus asi. 400m sai ilusti kätte. Vastutuulega suti rohkemgi. Purjeka asendit kontrollis autojuht peeglite abil ja juhendas raadio teel purilendurit, kes ette midagi ei näinud. Hüdrosilinder oli selleks, et mõõta rõhu kaudu tõmbe pinget. Manomeetri järgi kästi siis vastavalt nurka suurendada või vähendada. Lisaks oli kaagapuu küljes giljotiin. Teadagi milleks.
Üldiselt oli minek kaunis järsk ja kui hiljem lennuki slepis tõusma sai hakatud tundus, et sellega ei saagi üles. Mets oli kahtlaselt kõhu all ja üldse oli väga imelik.
Kaagapuu oli otse loomulikult kinnitatud bussi katusele.