Leidsin Glidingmagazinest ühe huvitava loo sellest, mida elupõline PR inimene mõtleb lennuklubile liikmete juurde hankimisest.
Tüüp kirjeldas palju erinevaid asju, mis ta teinud on (incl. suusakuurordis purilennuki väljapanek ja lendude loosimine tarbijaloteriides). Kõigil neil on olnud ühine resultaat - null. Ehk siis tegelikult oli resultaat oleams küll aga mitte see, mida ta tahtis. Inimesed said purilennust teada ja tundsid asja vastu huvi stiilis, et "vaat kui põneva asjaga keegi tegeleb". Kuid nad ei tulnud lendama.
Ja sellest tegi ta väga huvitavaid järeldusi. Peamine on see, et purilennu juurde saab meelitada vaid neid inimesi, kellel lendamise pisik rohkem või vähem juba sees on. Olulised sihtrühmad siinkohal on:
Viimaseid on suht. vähe aga kolm esimest gruppi väärivad küll tähelepanu.
Teine teema on see, et oluline on konverteerida võimalikult suur hulk neist inimestest, kes huvilendu käivad tegemas, püsivateks lendajateks.
Selleks on vaja:
1. Teha esimene lend suhteliselt lihtne ja hallatav (jätta ära igasugused pöörised jms. vigurlend), et inimesele ei jääks muljet, et ta on purilennust juba kõik saanud või, et purilend käib talle üle mõistuse
2. Rääkida ise lendamise võludest (pikad distantsid, kaua õhus jms.)
3. Anda neile midagi värvilist kaasa, mis vedeleks kodus teleka laual ja mdia saaks hiljem lugeda.
4. Kui inimene avaldab juba klubis soovi lendama hakata, võtta tema telefoninumber ja helistada talle hiljem
Ehk siis asja nimi on lihtne müük ja ei midagi enamat.
- Kasutaja kaido ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse
Kommentaarid
Liikmete juurdesaamise
Liikmete juurdesaamise eesmärki peaks täitma ka meie uus veebisait siin. Mina olen seadnud enda jaoks sihtgrupiks tehnikahuvilised noored. Meie veeb peab haarama inimesi asjalikkusega, tehniliste detailidega ja emotsionaalsusega.
--Urmo
Originaalartikkel asub siin:
Originaalartikkel asub siin: http://www.glidingmagazine.com/FeatureArticle.asp?id=484