Millalgi sai see idee kodukal välja käidud, et Estonian Airi piloodid võiksid purilennukil Ridalis harjutada ja targutatud sel teemal on hiljemgi. Oma inimene oli suht headel aegadel EAs pumba juures, aga nii see mõtte tasandile jäigi. Raha on EAs põlenud hunnikutes, Soome jäähokit toetati 200 tuhhi euriga, Taskilast pole mõtet rääkidagi. Meid on aastate jooksul toetanud tänulikult EANS. Võib olla kunagi midagi muutub, purilend annab hea lennutunnetuse, oskused ja mõttetegevuse, reaalselt lendad ise kogu aeg. Liinilendur persetab 900 lennutundi ära, millest 3 tundi lendab ise, ülejäänu lendab autopiloot. Hea nali, lenda siis sellistega !
Aastal 1993 käisin "meie" 'Eesti Õhu' direktori juures mangumas, et ta võimaldaks Eesti MM purilennutiimi kolmel liikmel sponsorluse korras tavaliselt pooltühja reisilennuki vabaks jäävatel kohtadel Stokholmi võistlustele lennata. Direktor keeldus! Samas teadsin, et 'Eesti Õhk' toetab Eesti naiste väravapalli-võistkonda aastaringselt rahaliselt.
Sellel ajal, suhteliselt vaesel ajal, ei osanud isegi mitte solvuda, kuid kui purilennu MM- võistluste lõppedes SAS jagas tiimidele kojulennuks välja 10 tasuta lennupiletit mistahes maailma otsa, siis pani selline karjuv vastuolu suhtumise mõttes küll suud maigutama.
Nüüd, 20 aastat hiljem, mõtlen selle seiga meenumisel filosoofilisemalt ehk laiemalt vaba inimese(rootslase) ja vabanenud orja(eestlase) mõttelaadi erinevusest.
Tegelikult hämmastab mind Eesti liinilendurite senini üldine huvipuudus ja osavõtmatus lennunduse ühe kõige odavama ja samas köitvaima harrastuse - purilennu vastu.
Olen varemgi heietanud mõtet, et heakene küll, liinilendur omal algatusel ei näe vajadust(!) purilennuoskust vallata (on selleks liiga proff?), siis võiks purilennuga tegeleda vähemalt patriootilisuse mõttes ning nii klubi ja Eesti purilendu kaudseltki toetada, aga ei.
Kommentaarid
Näib, et ka rahvusvahelisel
Näib, et ka rahvusvahelisel tasandil ja suures lennunduses on jõutud mõttele, mida Ridalis mõlgutatud juba aastaid.
Heinar O.
Millalgi sai see idee
Millalgi sai see idee kodukal välja käidud, et Estonian Airi piloodid võiksid purilennukil Ridalis harjutada ja targutatud sel teemal on hiljemgi. Oma inimene oli suht headel aegadel EAs pumba juures, aga nii see mõtte tasandile jäigi. Raha on EAs põlenud hunnikutes, Soome jäähokit toetati 200 tuhhi euriga, Taskilast pole mõtet rääkidagi. Meid on aastate jooksul toetanud tänulikult EANS. Võib olla kunagi midagi muutub, purilend annab hea lennutunnetuse, oskused ja mõttetegevuse, reaalselt lendad ise kogu aeg. Liinilendur persetab 900 lennutundi ära, millest 3 tundi lendab ise, ülejäänu lendab autopiloot. Hea nali, lenda siis sellistega !
einar
Aastal 1993 käisin "meie"
Aastal 1993 käisin "meie" 'Eesti Õhu' direktori juures mangumas, et ta võimaldaks Eesti MM purilennutiimi kolmel liikmel sponsorluse korras tavaliselt pooltühja reisilennuki vabaks jäävatel kohtadel Stokholmi võistlustele lennata. Direktor keeldus! Samas teadsin, et 'Eesti Õhk' toetab Eesti naiste väravapalli-võistkonda aastaringselt rahaliselt.
Sellel ajal, suhteliselt vaesel ajal, ei osanud isegi mitte solvuda, kuid kui purilennu MM- võistluste lõppedes SAS jagas tiimidele kojulennuks välja 10 tasuta lennupiletit mistahes maailma otsa, siis pani selline karjuv vastuolu suhtumise mõttes küll suud maigutama.
Nüüd, 20 aastat hiljem, mõtlen selle seiga meenumisel filosoofilisemalt ehk laiemalt vaba inimese(rootslase) ja vabanenud orja(eestlase) mõttelaadi erinevusest.
Tegelikult hämmastab mind Eesti liinilendurite senini üldine huvipuudus ja osavõtmatus lennunduse ühe kõige odavama ja samas köitvaima harrastuse - purilennu vastu.
Olen varemgi heietanud mõtet, et heakene küll, liinilendur omal algatusel ei näe vajadust(!) purilennuoskust vallata (on selleks liiga proff?), siis võiks purilennuga tegeleda vähemalt patriootilisuse mõttes ning nii klubi ja Eesti purilendu kaudseltki toetada, aga ei.