Genesis 2

Argentiinas algaval purilennu MM il lendab ka eksootiline Genesis 2.
Eilne pilt kolmandalt treeningpäevalt Adolfo Gonzales Chavesi lennuväljal.Genesis 2Genesis 2

Kommentaarid

Leedukate kätetöö:

Length: 4.828 m (15 ft 9 in)
Wingspan: 15 m (49 ft 3 in)
Height: 2.21 m (7 ft 3 in)
Wing area: 11.25 m2 (120 ft2)
Aspect ratio: 20.2
Empty weight: 240 kg (530 lb)
Gross weight: 525 kg (1157 lb) each each
Maximum speed: 276 km/h (171.5 mph)
Stall speed: 75 km/h (46.6 mph)
G limits: +5.55 to -3.55
Maximum glide ratio: 44
Rate of sink: 0.58 m/s (1.5 ft/min)

Vajumiskiiruse näitaja (1.5 ft/min) on näpukas või mina ei saa aru millestki?

Alari on lihtsat teed läinud, kopi-peist ja OK. See viimane rida on: vajumiskiirus - 0,58 m/s.
Viies rida ka igaks juhuks: külgsuhe (ehk tiiva saledus) - 20,2

Ei ole mul aega kallil tööajal hakata andmeid üle kontrollima Wink
Keegi krt on jah meetrid jalgadeks teisendanud ja siis igaks juhuks sekundid minutiteks Smile

Aga neid süsinikvardaid sain ise Leedus tehases katsuda. Umbala kerged ja kõvad olid küll.

Purjekas, kust leedukad õppisid selgeks tõmmatud süsinikvarraste kasutamise tiiva talas.

Purilennukile Lak-17 kulub 2000 m süsinikvarrast. Genesist õnnestus isegi tehases näha, erinevas valmimisjärgus oli neid tükki viis.

einar

Rahvale täpsemalt.
FAI Argentiina MM-võistlesed on siis järgmistes purilennukite võistlusklassides: Standard, klubi ja "maailma" (ehk monoklass: kõik ühel tüübil - PW-5).
Leedukad on sellel MM-il maksimaalselt esindatud!

Ülevaate võistlusklassidest ja purilennu võistlustest üldse saab huviline Ridalis näha ka miljonimajakse seinalt plakatilt (alates laupäevast) Biggrin

Tuginedes mudellennukite praktikale on selline lühikese sabaga lennuk väga tundlik kõrgustüüri suhtes ja raskuskeseme paika saamine on väga raske. Huvitav mis on piloodi väikseim ja suurim lubatud kaal? Suur pluss on vist saba osa tugevus ja lennuki kompaktsus.