Length: 4.828 m (15 ft 9 in)
Wingspan: 15 m (49 ft 3 in)
Height: 2.21 m (7 ft 3 in)
Wing area: 11.25 m2 (120 ft2)
Aspect ratio: 20.2
Empty weight: 240 kg (530 lb)
Gross weight: 525 kg (1157 lb) each each
Maximum speed: 276 km/h (171.5 mph)
Stall speed: 75 km/h (46.6 mph)
G limits: +5.55 to -3.55
Maximum glide ratio: 44
Rate of sink: 0.58 m/s (1.5 ft/min)
Alari on lihtsat teed läinud, kopi-peist ja OK. See viimane rida on: vajumiskiirus - 0,58 m/s.
Viies rida ka igaks juhuks: külgsuhe (ehk tiiva saledus) - 20,2
Rahvale täpsemalt.
FAI Argentiina MM-võistlesed on siis järgmistes purilennukite võistlusklassides: Standard, klubi ja "maailma" (ehk monoklass: kõik ühel tüübil - PW-5).
Leedukad on sellel MM-il maksimaalselt esindatud!
Tuginedes mudellennukite praktikale on selline lühikese sabaga lennuk väga tundlik kõrgustüüri suhtes ja raskuskeseme paika saamine on väga raske. Huvitav mis on piloodi väikseim ja suurim lubatud kaal? Suur pluss on vist saba osa tugevus ja lennuki kompaktsus.
Kommentaarid
Leedukate
Leedukate kätetöö:
Length: 4.828 m (15 ft 9 in)
Wingspan: 15 m (49 ft 3 in)
Height: 2.21 m (7 ft 3 in)
Wing area: 11.25 m2 (120 ft2)
Aspect ratio: 20.2
Empty weight: 240 kg (530 lb)
Gross weight: 525 kg (1157 lb) each each
Maximum speed: 276 km/h (171.5 mph)
Stall speed: 75 km/h (46.6 mph)
G limits: +5.55 to -3.55
Maximum glide ratio: 44
Rate of sink: 0.58 m/s (1.5 ft/min)
Vajumiskiiruse näitaja (1.5
Vajumiskiiruse näitaja (1.5 ft/min) on näpukas või mina ei saa aru millestki?
Alari on lihtsat teed
Alari on lihtsat teed läinud, kopi-peist ja OK. See viimane rida on: vajumiskiirus - 0,58 m/s.
Viies rida ka igaks juhuks: külgsuhe (ehk tiiva saledus) - 20,2
Ei ole mul aega kallil
Ei ole mul aega kallil tööajal hakata andmeid üle kontrollima

Keegi krt on jah meetrid jalgadeks teisendanud ja siis igaks juhuks sekundid minutiteks
Aga neid süsinikvardaid sain ise Leedus tehases katsuda. Umbala kerged ja kõvad olid küll.
Purjekas, kust leedukad
Purjekas, kust leedukad õppisid selgeks tõmmatud süsinikvarraste kasutamise tiiva talas.
Purilennukile Lak-17 kulub
Purilennukile Lak-17 kulub 2000 m süsinikvarrast. Genesist õnnestus isegi tehases näha, erinevas valmimisjärgus oli neid tükki viis.
einar
Rahvale täpsemalt. FAI
Rahvale täpsemalt.
FAI Argentiina MM-võistlesed on siis järgmistes purilennukite võistlusklassides: Standard, klubi ja "maailma" (ehk monoklass: kõik ühel tüübil - PW-5).
Leedukad on sellel MM-il maksimaalselt esindatud!
Ülevaate
Ülevaate võistlusklassidest ja purilennu võistlustest üldse saab huviline Ridalis näha ka miljonimajakse seinalt plakatilt (alates laupäevast)
Tuginedes mudellennukite
Tuginedes mudellennukite praktikale on selline lühikese sabaga lennuk väga tundlik kõrgustüüri suhtes ja raskuskeseme paika saamine on väga raske. Huvitav mis on piloodi väikseim ja suurim lubatud kaal? Suur pluss on vist saba osa tugevus ja lennuki kompaktsus.