Farnborough lennushow

Käisin möödunud nädalavahetusel Farnborough lennushow'd vaatamas. Muljed on võimsad.

RAF Red Arrows

Tuumapommitaja http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Vulcan

Cirrus SR20

Extra 300-d tegid showd

Õhulahing

Purilennukite show

India õhuvägede helikopterite show

Jakid tegid aeroobikat

Airbus A380

Vene väljapanek

Kommentaarid

Cirrus SR-22, 3 generatsioon, käis Ridalis eile ja üleeile. Valmistas mulle pettumuse, sest sisseistumine oli ääretult ebamugav, kabiin kitsas, juhis asus vasaku käe all küljel. Lisaks oli juhise 0 koht tugevalt fikseeritud, vaja oli murda. Lennus käitumist ei oska kommenteerida. Käivitamisel rappus stabilisaator väga kõvasti ja ta ei läinud käima !!! Alles miskil 12 katsel hakkas mootor lõpuks normaalselt käima. Paukus, ajas torust musta jne. Aku tahtis ka kohe kohe minestada. Õnneks sai minema. Lennuk iseenesest muidu väga ilus Piloot kiitis Ridali lennuvälja.

einar

Cirrus SR-20 on väga populaarne lennuk, kuid väga kallis. Ise pole näppinud.

Cirrus SR-22-st on mul ka pilt lennushowlt, kuid see polnud nii kena. See isend Ridalis oli korrast ära.

Veel olid huvitavad lennukid lennushow'l:
GA8 Airvan (8 kohaline)
Boeingi mingi pisike kahekohaline klaasplastist lennuk
Cessnal oli ka pisike kahekohaline klaasplastist lennuk

Iseehitajatele oli mingi torudest ja vakstuga kaetud --- täpselt nagu Ikarus.

Piloodita lennukeid oli terve hulk, kuid selle koha peal ei saa lõbust aru.

Vaatasin, et SR-22 kabiini laius on 49 tolli, moodsamatel disainidel on tavaline 44-46.
Cessnal on 39.5, Piper Arrow'l 41 tolli. Peaks ruumi küll olema.

Juhise junn on küll naljakas.