Viljandi lennuväljast

Mul kontot pole ja ei saa artiklit lõpuni lugeda:

https://sakala.postimees.ee/7250333/kuidas-lennukad-ideed-tuntud-ettevot...

Kommentaarid

Võtsin täisteksti maha.

 

Üks kommentaar: 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Elmer Joandi:   

 

Postsovjetlike lennuväljade vedajatega, Poolast Novosibirskini, veidi juttu ajanuna võib probleemist aru saada. Väga tihti tekib kohalikul ärimehel siiras soov arendada nii kena hobi ja lennuvälja. Samas on teada vaid üks näide Venemaalt, kus sellest miski püsiv tulu on tõusnud ja tüli pole tõusnud. Muudel juhtudel pigem kas ärimees petab klubi ja pärast on kinnisvaraarendus või vastupidi ja tulemuseks on lihtsalt suur hulk kulutatud raha ning kohtuasjad. Reaalselt vaevlevad kõik klubid kahaneva gümnaasiumihariduse ja nutitelefoninäppimise ja suvaliste regulatsioonide küüsis. Keskmiselt on üks lennuklubi miljoni elaniku kohta (Venemaal 1 klubi 5 miljoni elaniku kohta). Eestisse mahuks ehk kaks toimivat lennuklubi miljoni elaniku kohta, aga siis tuleb väga kõva reklaami teha ja ehitada üles mitte majad vaid lennukipark, instruktorite kaader ja koolitus ja ka palju suuremad summad kuluvad.

einar

Kas selle artikli kommentaarid on Sakala lehes ka maksumüüri taga? Einar on ühe asjaliku kommentaari igatahes leidnud, kas see oligi üks ja ainuke? Ridali kodulehel Einar teemat ei "kommentaari"!

1. Kui Eesti lennunduskauge ärimees või riigiametnik  räägib lennundusest, siis peab ta silmas ainuvõimalikult reisilennundust, kus oleks võimalik liigutada hämarat raha.

2. Viljandi vallavalitsusel  (ametnikel) ja ärimeestel on kummaline arusaam arendamisest, hirmsaste tahetakse arendada (kommerts)lennuvälja teenuste tagamist, aga lennuvälja omanikku/kasutajat MTÜ-d pole üldsegi vaja toetada, et seekaudu Eesti kiratsevat harrastuslennundust arendada!

3. Kuna hr. Kütt on valinud avaliku  intriigitsemise tee, siis on selge, et ta ei kavatsegi MTÜ Viljandi Lennuklubiga asju ausalt ajada.

Viljandi klubi lennurada on teada-tuntult lühike, lisaks on ühe lennuraja otsesuunal takistuseks naaberkinnistu ohtlikult kõrge mets. Vat siin saaks Viljandi omavalitsus abistava käe 8 aastat kestnud vaidluse lahendamisele ulatada. Ennekõikke siiski lennuohutus, alles seejärel võiks mullivannidele mõelda.

kommentaarid Teedu postituses, hetkel seitse. 

einar