Täna oli suhteliselt must päev.
Arturas kutsus jälle kaasa ja esimesel 100 km lõigul no kuidagi ei õnnestunud LS6-l järel püsida. Tõusudes lendasin võrdselt, aga iga ülelennuga kukkusin aga allapoole. Pöördepunktiks olin 300 meetrit allapoole kukkunud. Edasisel lennul kärises vahe veel suuremaks. Pärast logi järgi vaatasin, et tegin iga 100 kilomeetri peale ühe tõusu rohkem kui tema + kolmandal lõigul valis tema ülihea pilverea, mina tavalise. Kahju, et pilti ei tenud - tagantjärele ei mäleta, et kas oli mingi visuaalne erinevus nende vahel ka.
Stardis tegime mõlemad vea, aga see omavahelist vahekorda ei muutnud. Olin just startimas kui nägin jaapanlast aega veetmas ka kindlasti mitte startimas. Arturas hõikas ka raadios, et ta pöördus lausa tagasi, sest ilm oli möga. Minule tundus asi just vastupidi - lahtihaakimise järel valitsesid meid tugevad kolmesed, mis pool tundi hiljem juba nõrgukesed olid. Edasi oli 100km pilvi ja ülejäänud 270 km räbalate alt. Võitsid jälle Adam ja Darius, kes viivitamatult startisid. Iga veerand tunniga vajus ilm üldiselt nõrgemaks.
Jamad jätkuvad maa peal - millegipärast kärsatab mu akulaadija akudel kaitsmed läbi. Homsele päevale lähen vastu pooltühjade akudega, loodetavasti ei ole need selle veidra laadijaga nässu läinud.
- Kasutaja teet ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse