Arvan, et täna lendasin õige kiirusega küll, st ilma paranedes vajutasin aga instrumentide lubatust kõvasti rohkem ja lootsin, et küll hea ilm lõunas aitab. Päris sügaval Poolas lõikasin aga näppu (nagu ka teised). Teooria järgi peab vastutuult lennates kõrgust kulutama ja pöördepunkti võtma pigem madalal. Aga seal pöördepunkti kandis polnud head ilma, et kähku üles tagasi saada.
Ilmselt jäi hea tulemus selle taha, et kolmandal lõigul lendasin mina otse lühimat teed pidi (sest üllatavalt oli seal täitsa pilvi), kõik teised läksid aga lõunast kaarega, tuntud hea ilma radu. Samas olin hommikul just kaadi peale vaadates otsustanud, et tuleb lõunast minna ja rikkusin oma plaani. Etapi läbisime siiski kõik täpselt sama ajaga, aga minu parema väärtuse juures andis see kõvasti miinust. Statistikast vaadates istusin mina sellel lõigul 34% ajast tõusudes, teised 28%-30%. OK, see jaapanlase 28% ei loe - see tüüp on kuulus selle poolest, et mitte kunagi ei lenda oma peaga, vaid haagib kellegile sappa. Sel võistlusel on tema ohvriks austraalia poiss - neil on samad purjekad, aga austraallasel pikem tiib ja handicapiga ta saab kogu aeg tappa. Sisuliselt on ta tirib jaapanlase lõppu, näitab talle tõuse ja saab pärast pähe ka.
Startisin teistest hiljem, sest kaotasin nad silmist. Lisaks juhtus elektroonikat täis kabiinis tarkvara usability probleem - sihtisin täpselt stardijoone otsa, kui täpselt samal hetkel lähenes üks teine purilennuk ja kogu ekraani oli Flarmi teksti täis. Peale seda polnud ma enam kindel, kas ma sain stardile pihta. Tuli tagasi pöörata ja uuesti startida. Sellest polnud hullu, ilmaprobleemi ei olnud.
Küll aga sattusin vestlema Adam Czeladzkiga ja tema ütles, et keeras kõik Flarmi teated nii maha kui vähegi saab. Tal olevat juhtunud täpselt sama asi mingil võistlusel, kui ta Sebastian Kawale tõuse ette otsima pidi. Oli sunnitud tagasi pöörduma ja "jänese" roll oli tuksis. Pealegi ei asenda Flarm siiski aknast välja vaatamist. Poolas oli eelmine (või üleeelmine?) aasta üks võistlus, kus ühel päeval kaks purjekat kokku panid õhus ja teisel päeval jälle, siis juba ühele jäi see viimaseks lennuks. Üks nendest purjekatest oli Adami oma olnud ja kõigil Flarmid. St tema peab Flarmide nõuet valeks. Siin on Flarm nõutud WGC-l ja Mix klassis, aga klubiklass lendab "pimedalt". Kui taevas on üksainus Flarmita purilennuk, siis tähendab see ikka seda, et väljavaatamisele asendust pole. Teatud mõttes hea.
Kommentaarides oli õige märkus, et võisteldes areneb kiiresti. Täpsustaksin, et veel kiiremini areneb võistluste järgselt toimunut arutades, eelistatavalt kogenumatega. Ja ma isegi arvan, et arutamine on täiesti võimalik ka mitte-võistluste järel. Kahjuks olen ma sel suvel end lolliks ehitanud ja pole "geibaari" jõudnud analüüse kuulama.
Kui arenemisest rääkida, siis Adam kiitis väga oma Duo Discust just selles mõttes, et väga kasulik pidi olema aastas 1-2-3 lendu kaheistmelises teha kogenud purilenduritega. Ta rändavat talveks kahe purjekaga Lõuna-Aafrikasse (ühekohaline ja Duo) ja suveks jälle Euroopasse tagasi.
Objekti väisas ka Elmer Joandi, kes ennustas homseks "huvitavat" ilma.
- Kasutaja teet ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse