https://www.aviation24.be/manufacturers/airbus/airbus-perlan-mission-ii-...
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=HkEuDm9MxFM
Kui nad parasjagu lendavad, saab virtuaalses kokpitis kaasa elada:
- Kasutaja LauriE ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse
Kommentaarid
Täna tegid juba üle:https:/
Täna tegid juba üle:
https://pbs.twimg.com/media/Dltn3yAUwAEpUEK.jpg:large
20km käes ja võib lõpulennule asuda
Eile tehti siis veel lisa -
Eile tehti siis veel lisa - 75 000 ft ehk siis 23 000 m.
https://newatlas.com/record-breaking-perlan-2-space/56183/
https://en.wikipedia.org/wiki
https://en.wikipedia.org/wiki/Armstrong_limit
Armstrongi joon on 18–19 km kõrgusel, kust alates vesi keeb inimese kehatemperatuuril...
Perlan2 on survestatud
Perlan2 on survestatud kokpitiga.
Airbus-Perlan kodulehel
Airbus-Perlan kodulehel väidetakse, et viimase kõrguslennuga ületati kolm maailmarekordit:
1. purilennu apsoluutne kõrgus
2. kõrguse juurdevõtt purilennukite klassis (eeldab, et slepplennuk haakis purilennuki lahti mitte kõrgemal kui ca. 10 000 meetrit merepinnast?)
3. ületati allahelikiiruseliste (ka jõuallikaga) lennukite, (senini kehtinud rekord kaalukategooria 6000 - 9000 kg lennuk U-2) horisontaallennu apsoluutne kõrgus 22 475 m.
Seda viimast fakti märkasin
Seda viimast fakti märkasin ma kah (kusagil mujal oli kasutatud sõnastust, et Perlan 2 on nüüd kõrgeimal lennanud alahelikiirusega lennuvahend) ja jäin nagu kukalt sügama. Nimelt on U-2S juurese mitmel pool märgitud lennulaeks 90 000 jalga, mis on veidral kombel konverteeritud 27 430 meetriks. Muidugi U-2S on 18 tonni klassis lennuvahend.
FAI rekorditetabelis on õhku
FAI rekorditetabelis on "õhku hingavate" mootoritega lennukite horisontaallennu kõrguse maailmarekord 25 929 m (1976, SR-71).
Rakettmootoriga lennukite klassis tegi kunagi maailmarekordeid X-15, kuniks selles klassis hakkas Maa orbiidil lendama USA kosmosesüstik Space Shutle.
Allahelikiiruseliste lennukite klassi rekord püsis siiani lennuki U-2 nimel (1989).
Mitteametliku horisontaallennu kõrgusrekordi 27 432 m tegi lennuk A-12 (SR-71 prototüüp) 1965. aastal, sellist saavutust ei esitatud FAI-le USA tegeliku võimekuse varjamise asjaolude tõttu.
Paradoksaalselt on "õhku mittehingavate" lennukite klassis purilennuki Perlan 2 saavutatud kõrgus kolmanda koha tulemus selles klassis