Ridalist ei ole ma 500km FAI kolmnurka veel kunagi lennanud ja OLC skoor on kah kogu purilennukarjääri kõrgeim: https://skylines.aero/flights/80080
Täitsa hämmastav - esimene kolmandik tuli valdavalt 1000-1200m vahel vastutuult kõikuda, sealt alates hakkas asi natuke lendamise moodi olema. Valdavalt oli McReady 1.3, Lätis enam-vähem normaalne 1.8. Paar korda sain 30km pikkuseid ülelende ka, aga need olid pigem venitamised üle aukude, mitte lauluga andmised.
Keskmine kiirus 103 km/h on hädapärast OK, aga jätab Eesti rekordi veel kaugele-kaugele!
- Kasutaja teet ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse
Kommentaarid
Voldemars helistas ja palus
Voldemars helistas ja palus õnnitleda !
einar
Vägev! Palju õnne! Ma ei
Vägev! Palju õnne! Ma ei julgend Otepäälegi üksi minna. 1000-st mingi 600-700-le kukkus jube kiirelt kui kohe tõusu ei saanud üle pilverea hüpates. Ei aita ka teadmine, et käru ei ole ja iga Eesti põllulapike on järjekordseks rekordaastaks vilja täis - kuigi üks niidetud põld Parksepas ikka oli
Jantar käru tegelikult on
Jantar käru tegelikult on täitsa olemas. Registrinumber on mati all, vaja ainult külge kruvida.
Ja muidugi nii nagu purjeka lennueelne ülevaatus, mida peab lendur ikka ise tegema, peab jantari lendur käru ka ise üle vaatama. Et kas rehvid täis, kõik võtmed, kinnitused jms olemas. Ja kui ei ole, siis korda tegema. Kogu sellist hoolt klubi mittepalgalistele juhtidele lükata ei ole väga õiglane.
Loogiline. Samas, kui
Loogiline. Samas, kui raadiosse öeldake, et ei ole käru, siis ei hakka vanemate ja targemate väidetes kahtlema. Järgmine kord veendun enne lendu ise selles. Ma olen 9+ aasta jooksul näinud Eestis vaid korra käruga päästmist, kui Leho Tartus maandus. Eks see plats selline müstiline asi üldse minu ajal olnud. Nüüd vist läheb jälle moodi
Üritame selle olemas oleva käru noorte kotkastega üles leida ja liikluskõlblikuks teha. Viljalõikus pole ju kaugel ning mu sisetunne ütleb, et platse tuleb veel
Poolnaljaga pakkus keegi
Poolnaljaga pakkus keegi välja, et vaja oleks pigem sellist app-i, kus on kirjas Ridalis tegemist vajavad tööd. Siis saavad noorkotkad ja moodsamad vanad peerud info kätte, saavad "checkida in", saavad postida selfied tehtu taustal, saab teiste tehtut laikida ja endale feimi Ma arvan, et see on hea mõte ja võiks proovida. Aga mitte eraldi app-i tehes, vaid olemasolevaid kasutusele võttes. Trello või mine tea, äkki saab isegi Facebookis mingi grupi teha. Stiilis "laupäeval toimub puude ladumise event, attending/interested?".
Ma proovisin sama käivitada paberil, jättes tegemist vajavate tööde loetelu miljonimaja lauale. Ei mõjunud.
Olen proovinud ka suuliselt appi kutsumist, et mõni töö ära teha. Ühel päeval mõnele mehele mõjus, teisel päeval aga mõjus teisele mehele nii rängalt, et murule jäi ainult kiirelt lahkuva auto startimisjälg :-). Aga üldiselt on teiste tööle ajamine ja isegi tööle kutsumine suhteliselt demoraliseeriv tegevus.
Ei ole nii hull see asi ma
Ei ole nii hull see asi ma arvan. Igaüks ikka miskit nokitseb klubi ühise eesmärgi kasuks, kas omapäi või pealiku juhendamisel.
Sain hiljuti
s
Sain hiljuti
Sain hiljuti suhteliselt üllatuslikult teada, et standardklassi purilennukid, ASW-15 välja arvatud, ei või tehnilise korrasoleku dokumendi kehtivuse lõppemise tõttu enam lennata.
Nende purilennukite käitajad peaksid omavahel kiiresti kokku leppima ja Leho Lõhmusega ühendust võtma, et Leho saaks ülevaatusele minevate purilennukite korrasolekus veenduda ja vastavale vormikohasele dokumendile oma allkirja panna. Seejärel saaks Kert Kotkas estiada Lennuametile taotluse vajaliku kontrolli teostava ametniku laekumiseks Ridalisse, mille järel siis purilennukite "omanikud" saaksid riigilõivu maksmiseks nii öelda 'pro'.
Voh! Hea konkreetne
Voh! Hea konkreetne informatsioon. Lehoga räägitud. Homme/ülehomme vaatame valged üle, vajadusel korrastame. Leho ja Kert vormistavad pabereid. Raha riigilõivudeks ja kindlustusteks laekunud või kohe laekumas. Kui kõik hästi sujub, siis oleme viimaste kommentaaridega ka blogi pealkirjaga varsti sünkroonis
Alates 30. juulist kõik
Alates 30. juulist kõik Jantar standardid maapeal. Lihtsalt lennukõlblikkus läbi ja Lennuamet jõuab Ridali ei tea kuna, prognoosin augusti keskpaika. Üldkasutatavana jääb omanikeringile lendamiseks Solo, Puchacz vaid õppe ja tutvumislendudeks. No ei jõua kõigile kõike ette taha ära teha, aga see nv saate veel lennata ja laupäeval taasavatud Club "Helesinine Auster" tantsu vihtuda .
einar