Musger MG-19a (muudetud, pildid tagasi)

Tere!
Just sai valmis 1:2,25 mõõdus!!!
Mõned pildid:
Kevadel tuleb proovida.
Siru on 7820mm
kaal on 27 kg
pindala 415dm
Vot nii!
Tervitades Janno .

Kommentaarid

Seda tuleb juba Wilga taga vedada ..

Pisut uskumatuna tundub selle suuruse juures kaal 2,7 kg. Kuidas sel juhul ülekoormustaluvusega oleks? Kas 5-kilone Korsaar julgeks selle purilennukiga kõrgema pilotaaži elemente sooritada? Mul on mingi ähmane kujutelm, et kuigi lennumasina suurenedes ta kaal jõudsalt kasvab, peaks tema erikaal vähenema vähemalt kahel põhjusel: ennekõike suurema Re arvu tõttu avarduvad mõnevõrra konstruktsioonilised võimalused, koormusttaluvate väikeste jõuõlgade pisukene suurendamine annab tugevuslikult oluliselt juurde, samal ajal aerodünaamikat vähem kahjustades. Teiseks: suuremal lennumasinal väheneb oluliselt konstruktsioonilise üledimensioneerimise vajadus, st väikesel lennukil oleks kaalu ja eritugevuse huvides otstarbekas kasutada väga õhukesi ja kitsaid konstruktsioonielemente, aga see vähendab järsult nende vajalikku nõtketugevust, mistõttu tuleb ikkagi kasutada paksemaid ehitusmaterjale. Aga niivõrd väikese kaalu puhul huvitaks selle lennuki konstruktsiooniline ülevaade, kuidas see on saavutatud, üksikasjalikumalt huvitaks tiivatala konstruktsioon, eriti tüves ja ühenduskohtades.

27 kg loomulikult.

Loodetavasti tuleb Janno kevadel oma sõpradega seda ja teisi mudeleid Ridalisse lennutama.

Kas käru on ka juba valmis? Kui on, siis kas Lauri saaks seda vajadusel ka  oma Solo l-33 vedamiseks kasutada? Smile