Esimene reisikene täieõigusliku piloodina.
Reis Degumniekeu lennushowle algas nagu sellised asjad ikka väikeste segadustega. Lennuplaani andsin eelmisel õhtul ja koguni 2 x, esimesel
korral sain Riia briifingust kiire kõne, et märkustesse peab olema kirjutatud "Air show particant",muidu keelualasse ei lubata. Läksime kahe
lennukiga , raadiosides pidi korraga olema 1 lennuk,teise ülesanne oli liidril sabas püsida. Kuna Falke on võrreldes Dimonaga päris hea ronija,oli tegu,et Dimonat järgi oodata ja ette lasta, läksin isegi nii ülbeks,et tegin võru kohal viirangu. Siis
aga panid nad teise käigu sisse (ehk propi pikemale sammule) ja olukord muutus täielikult. Olime kokku leppinud minna u 140, mis on Falkele igati jõukohane, aga 150 lennates ma vahet kahandada ei suutnud. Kuna oli ideaalselt rahulik õhk, ajasin seieri kollasesse ja pöörded rohelise
piirini, 160-170 püsisin järel. Pärast oli päris tore vaadata,et groundspeed oli ka nii 175 kandis. Kohale jõudsime viperdusteta, ühtegi sageduse vahetust ka maha ei maganud, niiet Degumieki kohal jäid Einar ja Andris veel gliderdama ja mina läksin maanduma. Rada oli paras jupp, 400m, siiski falkele probleeme ei valmistanud. Ruleerimisel tuli reisi esimene õppetund- vaata ka maa pealt,enne kui kuhugi keerad, sest ruleerimisteelt maha keerates rajapervele kus hulk lennukeid ees ootas sattusin mingisse hirmsasse auku, õnn,et prop terveks jäi. Murult asfaldi suunas liikudes oleks kindlasti propist ilma jäänud. Kohapeal oli airshow nagu airshow ikka, tarkust tuli juurde niipalju, et iga paganama paber peab kaasas olema- ringi liikusid lennuameti esindajad + piirivalve piloodid,kes tegid põhjaliku dokumentide kontrolli. Tuli ka mul meelde,et lennuki raadioluba olen vist mingis mailis näinud viimati ja kindlustuse tagaküljele kirjutasin mõnuga
op. lennuplaani Tagasitulles oli minu kord sides olla,kuna tegu kontrollimata õhuruumiga, siis suuri väljakutseid ei olnud, piiril anti meid üle tallinn kontrollile ja sai lennuplaan võru kohal sulgeda. Muide läti kohta on väga tugev soovitus,et seal tuleb lisaks õhust sulgemisele kindlasti ka telefoniga riia briifingut teavitada,et vältida järgmise kuupalga otsingukopteri peale kulutamist.
Lisaks kiidaks uusi kõrvaklappe, võrreldes vanadega oli kõvasti paremini aru saada, mis 200 km kaugusel asuvad infod ja controlid räägivad.
Lisan ka ühe Einarilt pihtapandud pildi- nagu alati tulevad tema pildid kuidagi palju paremad..
- Kasutaja ivar ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse