See peaks siis olema JS3 tehnoloogilised uuendused + JS1-C tugevdatud tiib (21m otstega). Samas JS3 pakutakse elektrilise self-startiga (kahe akuga on peaaegu 3000m vajadusel "võtta"). Imelik, et nad JS2 puhul tagasi fossiili peale läksid, tundub nagu tagasiminek. Küllalt olnud neid, kes mast püsti kuhugi sohu maanduvad.
---
Ise küsin, ise vastan.
Turbiin - 400 N (ainult sustaineriks piisav) Elektriline self-start - 900 N Fossiilne self-start - 1200 N
Ilmselt ei suudetud lihtsalt 21m tiibadega masinat elektri abil maast lahti kangutada, asi peab veel natukene arenema. Samas sustaineriks oleks olnud piisav, muru pealt ei lähe need self-starterid nagunii kuhugi.
Kaalueelist nagu ka enam pole. Fossiil kaalub 75kg + kütus. Kahe akuga süsteem 65kg. Ainult erivõimsuse eelis ongi jäänud.
JS2 - aerodünaamika ja materjalitehnoloogia viimane röögatus + 2-taktiline muruniidukimootor
Tänud, huvitav lugemine. Ühel hetkel olid tablood rohelised, järgmisel sekundil punane (ülekuumenemine) ja kaigas seisab... Seal on küll arenguruumi. Võiks ju enne roheline -> punane ka vahepeal kollane rezhiim olla ja võimsust langetada. Isegi neljast punktist turvaliselt maaga ühendatud autod ei lülita esimese indikatsiooni korral kohe ju süüdet välja. Endise Peugeot omanikuna olen "limp mode" peal rohkem kui üks kord Ridali vahet veerenud Hirm LiPo põlengu ees, mis muud.
Kommentaarid
See peaks siis olema JS3
See peaks siis olema JS3 tehnoloogilised uuendused + JS1-C tugevdatud tiib (21m otstega). Samas JS3 pakutakse elektrilise self-startiga (kahe akuga on peaaegu 3000m vajadusel "võtta"). Imelik, et nad JS2 puhul tagasi fossiili peale läksid, tundub nagu tagasiminek. Küllalt olnud neid, kes mast püsti kuhugi sohu maanduvad.
---
Ise küsin, ise vastan.
Turbiin - 400 N (ainult sustaineriks piisav)
Elektriline self-start - 900 N
Fossiilne self-start - 1200 N
Ilmselt ei suudetud lihtsalt 21m tiibadega masinat elektri abil maast lahti kangutada, asi peab veel natukene arenema. Samas sustaineriks oleks olnud piisav, muru pealt ei lähe need self-starterid nagunii kuhugi.
Kaalueelist nagu ka enam pole. Fossiil kaalub 75kg + kütus. Kahe akuga süsteem 65kg. Ainult erivõimsuse eelis ongi jäänud.
JS2 - aerodünaamika ja materjalitehnoloogia viimane röögatus + 2-taktiline muruniidukimootor
Toores natuke ikka see
Toores natuke ikka see elektrivärk.. vt https://havarikommisjonen.no/Luftfart/Avgitte-rapporter/2021-03-eng?pid=SHT-Report-ReportFile&attach=1
tundub ,et kontrolleri tarkvara on ka kardi pealt kopeeritud- kui miskit natuke soojaks läheb,lülitame mootori kolks välja..
Ja see ilus lihtsus hakkab ära kaduma,mis mudelitel on- tulevad igasugu vesijahutused jne..
Tänud, huvitav lugemine. Ühel
Tänud, huvitav lugemine. Ühel hetkel olid tablood rohelised, järgmisel sekundil punane (ülekuumenemine) ja kaigas seisab... Seal on küll arenguruumi. Võiks ju enne roheline -> punane ka vahepeal kollane rezhiim olla ja võimsust langetada. Isegi neljast punktist turvaliselt maaga ühendatud autod ei lülita esimese indikatsiooni korral kohe ju süüdet välja. Endise Peugeot omanikuna olen "limp mode" peal rohkem kui üks kord Ridali vahet veerenud Hirm LiPo põlengu ees, mis muud.
Esimene JS2 self launchhttps:
Esimene JS2 self launch
https://www.youtube.com/watch?v=dEfurCnlFSw
Ilusad proportsioonid on küll kuradil.