Ehk siis meil tuleb kindlaks teha, kas meie Blanikute tiiva talad on ehitatud tugevdatud konstruktsiooniga või on need tavalised. Kui on tugevdatud konstruktsiooniga ja lennuk vastab muudele lisatingimustele (piirangud vintsilendude ja vigurlennu tundide arvus, läbi viidud tala visuaalne kontrollimine pragude suhtes jms.), siis võib naasta normaalse lennutegevuse juurde.
Miskipärast ma kehtlen, kas mõni meie Blanikutest on L-13A (bülletäänist pilte vaadates ja neid mälu järgi meie Blanikutega võrreldes olen üsna kindel, et meil ühtegi L-13A mudelit ei ole) või on remondi käigus omale 13A tiivad ja tsentroplaani kinnitused saanud (üsna kahtlane).
Seega need bülletäänid meie õuele õnne veel ei too (kui ma ei eksi)
Kommentaarid
Ehk siis meil tuleb kindlaks
Ehk siis meil tuleb kindlaks teha, kas meie Blanikute tiiva talad on ehitatud tugevdatud konstruktsiooniga või on need tavalised. Kui on tugevdatud konstruktsiooniga ja lennuk vastab muudele lisatingimustele (piirangud vintsilendude ja vigurlennu tundide arvus, läbi viidud tala visuaalne kontrollimine pragude suhtes jms.), siis võib naasta normaalse lennutegevuse juurde.
Kuidas neid kontrolle läbi viia on kijrledet siin: http://www.let.cz/files//bulletines/MB_L13-112a_English.pdf
Miskipärast ma kehtlen, kas mõni meie Blanikutest on L-13A (bülletäänist pilte vaadates ja neid mälu järgi meie Blanikutega võrreldes olen üsna kindel, et meil ühtegi L-13A mudelit ei ole) või on remondi käigus omale 13A tiivad ja tsentroplaani kinnitused saanud (üsna kahtlane).
Seega need bülletäänid meie õuele õnne veel ei too (kui ma ei eksi)