https://members.gliding.co.uk/wp-content/uploads/sites/3/2015/04/Managin...
Muhe lugemine - päris britiliku huumorit seal pole, aga väga kaunilt oskavad nad kantselliiti vältida, olla vajadusel tõsine ja vajadusel sõbraliku tooniga. Selle stiili meistriklass oli Andy Davis kui ta WGC2018 ajal safety pilot-ite esindajana ühe manitsuskõne pidas peale seda, kui ühel päeval õhus asi natuke käest ära läks.
Britid muudavad oma juhiseid aeg-ajalt, ja seekord näiteks lükati kupli kontroll viimasele kohale. Põhjuseks see, et palaval või vastupidi, talvepäeval, aitab see vältida palavust/kupli jäätumist.
C CONTROLS working fully and freely and in the correct sense
B BALLAST securely fastened; correct cockpit load
S STRAPS for all occupants correctly locked and tight
I INSTRUMENTS appear serviceable and set as required
F FLAPS check operation and set for take-off
T TRIM check operation and set for take-off
B BRAKES check operation, closed and locked
E EVENTUALITIES consider launch failure and other options
C CANOPY closed, locked and doesn’t open with applied pressure
- Kasutaja teet ajaveeb
- Kommenteerimiseks logi sisse