Antares 20E projektiga on vist kõik kursis:
http://www.lange-flugzeugbau.com/htm/english/products/antares_20e/antare...
Kunagi, kui sellest siin juttu oli, siis oli ka dilemmaks, et miks ei võiks sellise purjeka puhul akud õhus täis laadida. Avastasin, et ma ei ole ainus, kes selle peale mõtleb:
http://esoaring.com/regensoaring.pdf
Lisaks Antaresele on veel mõned elektripurjekad tehtud:
Silent 1 ja e-lennukitest:
http://www.stefanv.com/rcstuff/qf200404.html
http://www.youtube.com/watch?v=G7G1I6WUIpE&feature=related
http://www.sonexaircraft.com/press/releases/pr_072407.html
http://www.youtube.com/watch?v=P8Pb_psj1A8
Siia alla kuuluvad muidugi ka päikesepatareidega lennukid, mida on viljeletud juba ammu:
http://www.solar-flight.com/
http://www.youtube.com/watch?v=WcWSI03NKo0
Eric Raymond kirjeldab selles videos ka võimalust lennata ööpäev läbi salvestades vahepeal energiat. Olen julenud sellest ka ise unistada. Et praegused distantsilennu rekordid pole mingid näitajad, sihiks tuleks seada ümber maakera purjetamine
Hendrik
- Kommenteerimiseks logi sisse
Avastasin, et jaanuari TM-s
Avastasin, et jaanuari TM-s on artikkel "Päikeselennukid", kus on ka mõni ülal mainitud lennuk käsitlemist leidnud. Autoriks Ülo Vaher. Selle kõlab nii:
Unistus lendamisest on inimkonda saatnud juba ammustest aegadest. Arvestatavad lennumasinad said võimalikuks siiski alles siis, kui oli leiutatud propeller ja sisepõlemismootor ning hiljem reaktiivmootor. Need on aga aplad kütuseõgijad ja keskkonnasaastajad, häirivast mürast rääkimata. Kas saaks lennata mõnel muul kombel?
Tekib küsimus, et kas purilennukid ei lenda mitte päikese-enrgiat kasutades? Muidu huvitav lugemismaterjal.
Hendrik
Ehitamisel on 61m
Ehitamisel on 61m siruulatusega rekordlennuk:
http://www.solarimpulse.com/en/index.php